Kuvitus voi toimia tärkeänä osana persoonallista ja erottuvaa brändiviestintää. Sen avulla voidaan kertoa hyvinkin olennaisia asioita, luoda tunnelmaa ja mielikuvia.

Jos brändin yleisilme on niukka ja asiallinen, kuvituksen avulla voidaan tuoda kokonaisuuteen huumoria ja lämpöä.

Kuvitus voi olla käsin tehty kollaasi, viivapiirros, maalaus tai eksaktia vektorigrafiikkaa – kunkin brändin tarpeiden ja tyylin mukaan.

Koti & Piha

Kekkilän puutarhatuoteperheen kuvitus.

Härmälänranta

Rakenteilla olevan asuntoalueen kuvitus.

Hoivanet

Lapsiparkin magneettiset kuva-aiheet.

Tellinki

Kaupunkisiluetti.

Euroviisut

True Fantasy -kaleidoskooppinäkymään perustuva Suomen Euroviisujen visuaalinen ilme, 2007.

True Fantasy -kaleidoskooppinäkymä / Suomen Euroviisut, YLE