Kuvitus voi toimia tärkeänä osana persoonallista ja erottuvaa brändiviestintää. Sen avulla voidaan kertoa hyvinkin olennaisia asioita, luoda tunnelmaa ja mielikuvia.
Jos brändin yleisilme on niukka ja asiallinen, kuvituksen avulla voidaan tuoda kokonaisuuteen huumoria ja lämpöä.
Kuvitus voi olla käsin tehty kollaasi, viivapiirros, maalaus tai eksaktia vektorigrafiikkaa – kunkin brändin tarpeiden ja tyylin mukaan.
Dammenberg
Adventures of the Moomins tuoteperhettä varten suunnittelimme luontoteemaisia kuoseja.
Muumikuvitukset: Tove Jansson
Koti & Piha
Kekkilän puutarhatuoteperheen kuvitus.
Härmälänranta
Rakenteilla olevan asuntoalueen kuvitus.
Hoivanet
Lapsiparkin magneettiset kuva-aiheet.
Tellinki
Kaupunkisiluetti.
Euroviisut
True Fantasy -kaleidoskooppinäkymään perustuva Suomen Euroviisujen visuaalinen ilme, 2007.